Klantenservice
Intersport Bols heeft service hoog in het vaandel staan. Wij zijn er namelijk van overtuigd dat als de service ontbreekt, je niet graag terugkomt. En natuurlijk willen wij er alles aan doen om jou als klant zo lang mogelijk plezier te geven van onze producten en diensten. Echter kan er ook wel eens iets verkeerd gaan of onduidelijkheid zijn. Daarom staan wij met onze klantenservice graag voor je klaar.
Aarzel niet om ons te mailen als je:
Vragen hebt
Wij houden niet van onduidelijkheid en nemen die onduidelijkheid graag zo spoedig mogelijk weg. Daarnaast bestaan er géén domme vragen. Geen enkele reden dus om ze niet te stellen.Suggesties hebt
Wij proberen dagelijks ons aanbod en onze dienstverlening te verbeteren. Jouw input is daarbij van onschatbare waarde. Zie je iets op de site wat niet klopt of slaan wij de plank volledig mis door een bepaald item niet te verkopen? Laat het ons weten!
Klachten hebt
Wij doen uiteraard onze uiterste best om jouw bestelling in goede orde bij jou te krijgen. Is er toch iets niet goed gegaan met je bestelling? Geef ons een tweede kans want we zoeken graag samen met jou naar een oplossing.
Wat mag je van ons verwachten?
Wij nemen service en onze klanten heel serieus. Voor ons is het een sport om onze klanten zo goed als mogelijk van dienst te zijn. Stuur je vragen, suggesties of klachten naar ons door, en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Ons e-mailadres
Wij zijn te bereiken op info@Intersportbols.nl of via ons contactformulier. We streven ernaar binnen 2 werkdagen op jouw vraag/opmerking/klacht te reageren.