Winkelwagen
Menu
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.


Mijn account

  • Kan ik bestellen zonder een account aan te maken?
    Ja, dit is mogelijk. Wij adviseren echter om een account aan te maken, want daardoor heb je meer mogelijkheden op onze site, zoals een account waar je adressen kan aanmaken en wijzigen, inschrijven voor de nieuwsbrief zodat je altijd van het laatste nieuws op de hoogte bent en nog veel meer.
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
    Ben je je wachtwoord vergeten? Dan kun je naar 'Mijn Account' gaan en daar op 'Wachtwoord vergeten' klikken. Je vult je e-mailadres in en ontvangt dan een nieuw wachtwoord.
  • Waarom kan ik niet inloggen?
    Let op hoofdletters en kleine letters bij het invoeren van je wachtwoord. Staat de Caps Lock-toets niet aan? Mocht het nog steeds niet lukken om in te loggen, ga dan naar 'Wachtwoord vergeten' en vraag een nieuw wachtwoord aan.
  • Hoe wijzig ik mijn gegevens?
    Als je inlogt onder 'Mijn Account' kun je je gegevens wijzigen of gegevens toevoegen.
  • Ik wil mijn account verwijderen
    Om je account te verwijderen kun je een e-mail met je gegevens sturen naar info@intersportbols.nl en wij verwijderen je account.

Mijn bestelling

  • Is er een minimumbedrag waarvoor ik moet bestellen?
    Nee, er is in principe geen minimaal bestelbedrag, echter bij verrekening van alle kortingen en de verzendkosten moet het uiteindelijke bestelbedrag op minimaal € 0,01 komen, omdat wij de bestelling anders niet kunnen verwerken.
  • Waarom vind ik een artikel niet in de webshop, maar wel in de winkel of andersom?
    Het kan voorkomen dat er in de winkel artikelen worden aangeboden die niet verkrijgbaar zijn in de webshop. Ook is het mogelijk dat er artikelen alleen maar in de webshop verkrijgbaar zijn en niet (meer) in de winkels. Dit zijn de zogenaamde artikelen die exclusief online verkrijgbaar zijn of zijn uitverkocht in de winkels.
  • Kan een artikel nadat ik een bestelling heb geplaatst toch uitverkocht zijn?
    Dit is in principe niet mogelijk. Mocht dit onverhoopt toch voorkomen dan wordt er door de klantenservice contact met je opgenomen.
  • Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen?
    Mocht je een bestelling geplaatst hebben en geen bevestigingsmail hebben gekregen, dan verzoeken wij je om je gegevens te mailen aan info@intersportbols.nl Je krijgt dan
  • Waar kan ik mijn ordernummer vinden?
    Je kan jouw ordernummer vinden in de bevestigingsmail die je ontvangt na jouw bestelling. Ook staat deze vermeld bij jouw betalingskenmerk.
  • Hoe weet ik dat mijn bestelling goed bij Intersport Bols is aangekomen?
    Zodra je bestelling voltooid is krijg je van ons een bevestigingsmail dat uw order in goede order is ontvangen. Je bestelling zal dan worden voorbereid en binnen 1 - 3 werkdagen verzonden via PostNL. Wanneer je pakket aan PostNL is afgegeven ontvang je een mail met een Track & Trace code. Normaal gesproken heb je het pakketje 1 of 2 dagen na het ontvangst van deze mail in huis. Mocht het langer duren dan kun je de Track & Trace code in de gaten houden om op de hoogte te blijven van uw bestelling.
    Nadat jouw bestelling is voltooid, ontvang je een ontvangstbevestiging per e-mail.
  • Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
    Wij houden als levertijd 1 tot 3 werkdagen aan. Wij proberen uiteraard je bestelling zo snel mogelijk te
    Zodra je bestelling voltooid is krijg je van ons een bevestigingsmail dat uw order in goede order is ontvangen. Je bestelling zal dan worden voorbereid en binnen 1 - 3 werkdagen verzonden via PostNL. Wanneer je pakket aan PostNL is afgegeven ontvang je een mail met een Track & Trace code. Normaal gesproken heb je het pakketje 1 of 2 dagen na het ontvangst van deze mail in huis. Mocht het langer duren dan kun je de Track & Trace code in de gaten houden om op de hoogte te blijven van uw bestelling.
    leveren.

Bezorging

Divide

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.