Winkelwagen
Menu
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Klachten over artikelen

Heb je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen, dan verzoeken wij je vriendelijk om dit binnen 5 dagen na ontvangst te melden bij onze klantenservice.

Heb je een andere klacht? Meld dit dan zo snel mogelijk bij onze klantenservice. Je kunt je klacht per mail (info@intersportbols.nl) indienen. Je klacht wordt z.s.m. behandeld. Wij zullen uiteraard samen met jou tot een gepaste oplossing komen.

Garantie

Voor alle producten die de consument bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat men er in redelijkheid van mag verwachten. Voor de meeste producten geldt daarnaast ook een fabrieksgarantie (welke verschilt per fabrikant). Hierbij heeft Intersport Bols een loketfunctie. Deze garantie van de fabrikant doet niets af aan de wettelijke garantie.
De termijn van de garantie verschilt per merk. In geval van garantieproblemen wordt dit per situatie bekeken en wordt er eventueel een oplossing geboden.
De garantie vervalt wanneer:
> de klant zelf heeft getracht een gebrek te herstellen
> de klant de gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructies niet heeft opgevolgd
> het artikel niet gebruikt heeft waarvoor dit bestemd is
Divide

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.